Ledige stillinger i Den Jyske Opera

Der er i øjeblikket én ledig stilling i Den Jyske Opera.

Læs mere: Marketing og pressekoordinator (Barselsvikar) 

Ansøgningsfrist d. 28. januar 2021. 

Ansøgningen sendes til job@jyske-opera.dk


 

Marketing- og pressekoordinator (Barselsvikar)

Tekstforfatter, digital og PR

Den Jyske Opera søger en marketing- og pressekoordinator (barselsvikar) til at varetage en række marketing- og kommunikationsopgaver, da vores nuværende koordinator skal på barselsorlov.

Dine opgaver:

  • skrive tekster til sæsonprogrambog, pressemeddelelser, hjemmeside, nyhedsbreve m.m.
  • kampagner, annoncer, contentplaner og indhold - herunder videointerviews - til vores digitale platforme
  • andre forefaldende opgaver i marketing- og kommunikationsafdelingen herunder kontakt til samarbejdspartnere

Vi forventer, at du:

  • har mindst 1 års erfaring med at skrive længere tekster og skriver et fængende, korrekt og skarpt dansk
  • har en relevant uddannelse og praktisk erfaring (for eksempel inden for PR og kommunikation, musik og teater, journalistisk formidling eller lign.)
  • har stor erfaring med og opdateret viden om at lave kampagner og indhold til sociale medier (Facebook, Instagram, LinkedIn)
  • har stor erfaring med opdatering af hjemmesider (Umbraco)
  • har godt kendskab til udsendelse af nyhedsbreve (Mailchimp)
  • kan kommunikere på engelsk
  • er udadvendt og kan lide at arbejde i et team, der værdsætter højt engagement og god humor

Hvem er vi:
Den Jyske Opera er en kreativ og spændende arbejdsplads med 60 medarbejdere, der arbejder engageret med at skabe og opføre opera på højeste niveau i Aarhus og på turné. Marketing- og kommunikationsafdelingen består af 2 medarbejdere med kontor i Den Jyske Operas administration i Musikhuset Aarhus. Produktionen har adresse i Frichsparken i Aarhus. Læs mere om Den Jyske Opera på www.jyske-opera.dk.

Ansættelsesvilkår:
Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst med HK for området. Stillingen er et barselsvikariat med forventet varighed i ca. 1 år og ønskes besat pr. 15. april 2021. Arbejdstid er som udgangspunkt 37 timer pr. uge.  Der vil være arbejde uden for normal arbejdstid om aftener og weekender i forbindelse med forestillinger og events.

Ansøgning
:
Skriv en kort ansøgning vedlagt en af dine bedste tekster. Send hele ansøgningen inkl. CV, referencer, eksamensbeviser og bilag i én samlet pdf. Ansøgningsfristen er d. 28. januar 2021. Ansøgningen sendes til: job@jyske-opera.dk. Samtaler gennemføres d. 10. februar og foregår på dansk og engelsk. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte marketing- og kommunikationschef Anne Visby Larsen, tlf. 29 80 42 73.